Poslovni numerološki vodič

88,00 

Knjiga Poslovni numerološki vodič je velikosti 21 x 21 cm, vezana v trde platnice in ima 36 strani.

Osnovna cena vključuje analizo podjetja in lastnika podjetja.

Dobavljivo v 8 – 10 delovnih dneh.

Želite dodati osebe?

Podatki o osebah in podjetju *

Ime in datum rojstva oseb ter naziv in datum ustanovitve podjetja so obvezni podatki!

Želite zamenjati sliko na naslovnici?

Če izberete DA se na osnovno ceno prišteje 10 €

Nalozi datoteko

Slika mora biti velikosti 5400 x 2880 px

(max file size 32 MB)

Kategorija:

Opis

Poslovni numerološki vodič

Poslovni numerološki vodič je primeren za načrtovanje poslovne poti in razumevanje odnosov znotraj samega podjetja ter v odnosu do poslovnih partnerjev. Vsako življenjsko obdobje s seboj nosi prednosti in slabosti. Če vemo, da je večina stvari, ki se nam dogajajo posledica naših odločitev in ne neke usodne neizbežnosti, potem je še toliko pomembneje, da odločitve sprejemamo v za to ugodnem obdobju ter da razumemo nihanja, ki se dogajajo, ne da bi nas to na poslovni poti onepogumilo.

Poleg tega pa boste lahko, z razumevanjem talentov vaših zaposlenih ali poslovnih partnerjev, njihovih znanj, sposobnosti in značajskih lastnosti, ustvarili zmagovalen tim, vašemu podjetju pa tudi v morebitnem nestabilnem poslovnem okolju, zagotovili konstantno in stabilno rast.

Dodatne informacije

Dodatno

Knjiga Poslovni numerološki vodič je velikosti 21 x 21 cm, vezana v trde platnice in ima minimalno 36 strani.

V osnovni ceni knjige je vključena analiza podjetja in lastnika podjetja, za ostale zaposlene oziroma poslovne partnerje pa v kolikor se za to posebej odločite.

Poslovni numerološki vodič ima več poglavij:
Uvod, analiza podjetja in njegovega lastnika/direktorja/druge osebe (ime in primek osebe ter naziv podjetja, rojstni datum ter datum ustanovitve podjetja, življenjska pot, osebno leto v katerem se oseba nahaja ozirom obdobje v katerem se nahaja podjetje, skladnost med rojstnim dnevom/datumom ustanovitve in življenjsko potjo), analiza poslovne prihodnosti podjetja (pričakovani izzivi, priložnosti, ovire, obdobja napredka in stagnacije itd., ter priložnosti za izboljšave) in zaključka.